Συχνές Ερωτήσεις

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ?

Η διαδικασία αγοράς στο bstudio.gr είναι πολύ εύκολη:

Πλοηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας χρησιμοποιώντας τις σχετικές κατηγορίες προϊόντων προκειμένου να βρείτε αυτό που ψάχνετε.
Όταν εντοπίσετε το προϊόν που θέλετε να αγοράσετε, επιλέξτε το μέγεθός σας και κάντε κλικ στο κουμπί “ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ” το οποίο βρίσκεται δίπλα από κάθε προϊόν και συνεχίστε τα ψώνια σας μέχρι να ολοκληρώσετε την αγορά σας.
Ελέγξετε τα προϊόντα στο καλάθι αγορών κάνοντας κλικ στο link “ΚΑΛΑΘΙ ” το οποίο βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της ιστοσελίδας. Μπορείτε να αφαιρέσετε προϊόντα από το καλάθι σας καθώς και να αλλάξετε το μέγεθός τους.
Κάντε κλικ στο κουμπί «Ολοκλήρωση Αγορών» για να προχωρήσετε στο ταμείο. Μπορείτε να πληρώσετε είτε με την μέθοδο της αντικαταβολής (για παραγγελίες εντός Ελλάδας), είτε με πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας, είτε μέσω PayPal είτε είτε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Τέλος, μπορείτε να μας καλέσετε για να σας βοηθήσουμε να κάνετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά, στο 211 0129307.

ΤΙ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΔΕΧΕΣΤΕ?

Στο bstudio.gr δεχόμαστε τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

Πληρωμή με τη Μέθοδο της Αντικαταβολής (για παραγγελίες εντός Ελλάδας)
Πληρωμή μέσω Πιστωτικής (Visa / MasterCard)
Πληρωμή μέσω PayPal
Απευθείας κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό (Eurobank, Alpha Bank, Τράπεζα Πειραιώς)

ΤΟ ΦΠΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΤΙΜΕΣ?

Όλες οι τιμές στο bstudio.gr  περιλαμβάνουν ΦΠΑ, συνεπώς η τιμή που βλέπετε είναι και η τελική τιμή των προϊόντων.

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ?

Οι αποστολές παραγγελιών από 80€ εντός Ελλάδος ΔΕΝ επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής, ενώ για παραγγελίες κάτω των 80€ τα έξοδα αποστολής είναι 4,5€. Η αποστολή των προϊόντων σας γίνεται μέσω της εταιρίας Γενική Ταχυδρομική .

Όλες οι παραγγελίες παραδίδονται μέσω εταιρίας courier σε οποιαδήποτε περιοχή.

Οι αποστολές για Κύπρο επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής 25€ ανεξαρτήτως όγκου της παραγγελίας σας.

Για παραγγελίες από 150€ και άνω η αποστολή είναι δωρεάν ανεξαρτήτως όγκου της παραγγελίας σας.

Οι αποστολές για τις υπόλοιπες χώρες επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής 15€ ανεξαρτήτως όγκου της παραγγελίας σας.

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ?

Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται από την εταιρεία μας την επόμενη εργάσιμη ημέρα, από την ημέρα που κάνατε την παραγγελία σας.

Οι παραγγελίες εντός Αττικής αποστέλλονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών Γενική Ταχυδρομική και παραδίδονται σε 1-2 εργάσιμες ημέρες. Οι παραγγελίες στην υπόλοιπη Ελλάδα παραδίδονται σε 2-3 εργάσιμες ημέρες.

Εξαιρούνται οι δυσπρόσιτες περιοχές όπου χρειάζονται 3-5 μέρες.

Οι παραγγελίες επεξεργάζονται την ίδια μέρα και παραδίδονται στην εταιρία courier την επόμενη εργάσιμη (* εξαιρούνται Αργίες και Σαββατοκύριακα) εφόσον η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί μέχρι τη 13:00

Μόλις η παραγγελία σας παραδοθεί στην Γενική Ταχυδρομική θα είδοποιηθείτε μέσω email και ηλεκτρονικού sms με το tracking number της απόστολής σας προκειμένου να μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξή της μέχρι να φτάσει σε εσάς.

Σε περίπτωση καθυστέρησης παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email info@bstudio.gr

Οι παραγγελίες για Κύπρο παραδίδονται σε 3-5 εργάσιμες ημέρες.

Οι παραγγελίες για χώρες εντός Ευρώπης παραδίδονται σε 3-5 εργάσιμες ημέρες, ενώ για χώρες εκτός Ευρώπης μέσα σε 6-11 εργάσιμες ημέρες.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ?

ΕΛΛΑΔΑ:

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που η παραγγελία σας είναι διαθέσιμη προς παραλαβή από το κατάστημα Γενική Ταχυδρομική  της περιοχής σας και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν.

Η εταιρεία μας σας δίνει την διευκόλυνση να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας μέσω Γενική Ταχυδρομική  courier με χρέωση 4€.

Η διαδικασία επιστροφής του προϊόντος σας είναι πολύ απλή.

Αρχικά συμπληρώστε την φόρμα επιστροφής που βρίσκεται μέσα στην παραγγελία σας προκειμένου να μας ενημερώσετε για τους λόγους της επιστροφής και τον τρόπο που θέλετε να σας εξυπηρετήσουμε. Κατόπιν, εσωκλείστε το έντυπο και την απόδειξη αγοράς στο δέμα που θα μας επιστρέψετε.

Για την δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση μπορείτε να καλέσετε την Γενική Ταχυδρομική  courier της περιοχής σας και να ζητήσετε παραλαβή από τον χώρο σας. Εναλλακτικά μπορείτε να απευθυνθείτε στο πλησιέστερο κατάστημα Γενική Ταχυδρομική  και να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας απευθείας από εκεί με εντολή χρέωσης παραλήπτη.

Η χρέωση των 4€ καταβάλλεται από εσάς με μετρητά στον εκπρόσωπο της Γενική Ταχυδρομική  κατά την παράδοση της νέας παραγγελίας αντικατάστασης η οποία αποστέλλεται από εμάς αμέσως μόλις λάβουμε στην αποθήκη μας την επιστροφή της αρχικής σας παραγγελίας.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να γίνει επιστροφή χρημάτων, σημειώνετε πάνω στην φόρμα επιστροφής ότι επιθυμείτε να γίνει επιστροφή χρημάτων και μας αναγράφετε την επωνυμία της τράπεζας, τον δικαιούχο και τον αριθμό λογαριασμού (IBAN) στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση. Η επιστροφή του ποσού γίνεται μέσα στις επόμενες 7 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος.Για επιστροφές ποσού κάτω των 10€ η επιστροφή μπορεί να γίνει μόνο σε λογαριασμό (iban) Alpha Bank,Euro Bank και Πειραιώς.Σε κάθε άλλη περίπτωση η διαφορά ποσού θα δίνεται ως πιστωτικό.

Η χρέωση της επιστροφής σας (4€) αφαιρείται από το συνολικό χρηματικό ποσό της επιστροφής σας.

Η χρέωση επιστροφής (4€) ισχύει μόνο εφόσον επιλέξετε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας προς εμάς μέσω Γενική Ταχυδρομική  courier.

Εναλλακτικά μπορείτε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών με δική σας ευθύνη και χρέωση.

Σε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας στην αποστολή του προϊόντος ή παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εξολοκλήρου την εταιρεία.

ΚΥΠΡΟΣ:

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που η παραγγελία σας είναι διαθέσιμη προς παραλαβή από το κατάστημα Γενική Ταχυδρομική  της περιοχής σας και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν.

Τα έξοδα επιστροφής καθώς και τα έξοδα της νέας αποστολής επιβαρύνουν εσάς.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων για μέρος ή για το σύνολο της παραγγελίας σας, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς και το ποσό της επιστροφής θα κατατεθεί στο λογαριασμό σας εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής της επιστροφής σας στην αποθήκη μας.

Σε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας στην αποστολή του προϊόντος ή παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εξολοκλήρου την εταιρεία.

ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΧΩΡΕΣ:

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που η παραγγελία σας θα είναι διαθέσιμη προς παραλαβή από το κατάστημα της τοπικής μεταφορικής υπηρεσίας και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν.

Τα έξοδα επιστροφής καθώς και τα έξοδα της νέας αποστολής επιβαρύνουν εσάς.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων για μέρος ή για το σύνολο της παραγγελίας σας, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς και το ποσό της επιστροφής θα κατατεθεί στο λογαριασμό σας εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής της επιστροφής σας στην αποθήκη μας.

Σε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας στην αποστολή του προϊόντος ή παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εξολοκλήρου την εταιρεία.

Απαραίτητες προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος επιστροφής / αντικατάστασης είναι:

Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που η παραγγελία σας θα φτάσει στο κατάστημα Γενική Ταχυδρομική  της περιοχής σας. Σε περιπτώσεις υπέρβασης του χρονικού αυτού πλαισίου, διατηρούμε το δικαίωμα να μην δεχθούμε την επιστροφή

Tο προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε, χωρίς φθορές, χωρίς κανένα ελάττωμα (με την επιφύλαξη της επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος), πλήρες και εντός της συσκευασίας του με όλες τις ετικέτες του (π.χ. αυτοκόλλητα, σήμανση μάρκας κλπ) ενώ στο δέμα θα πρέπει να περιέχεται και η απόδειξη αγοράς.

Αναφορικά με όλα τα προϊόντα που σχετίζονται με την υγιεινή – π.χ. μαγιό, εσώρουχα κλπ) θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή και φθαρεί η συσκευασία τους και να μην έχει αφαιρεθεί το προστατευτικό αυτοκόλλητο υγιεινής.  Για λόγους υγιεινής, δεν πραγματοποιούνται επιστροφές σε σκουλαρίκια.

Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη, συνεπώς είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής του.

Η διεύθυνση στην οποία θα αποστείλετε το προϊόν είναι: Bstudio.gr, Ν. Πλαστήρα 7, Αγίοι Ανάργυροι, 13561, 2102314353
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ?

Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:

α) Πριν την αποστολή/παραλαβή του προϊόντος – Προκειμένου να εξασφαλίσουμε τους ταχύτερα δυνατούς χρόνους παράδοσης, οποιαδήποτε ακύρωση είναι δυνατή εντός 30 λεπτών από την ώρα τοποθέτησης της παραγγελίας σας στο σύστημα, μέσω e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση customerservice@bstudio.gr

β) Μετά την παραλαβή του προϊόντος μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για επιστροφή, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Εφόσον επιλέξετε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης και ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, θα σας επιστραφούν τα χρήματα στο σύνολό τους εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία ακύρωσης και επιστροφής του προϊόντος εφόσον τηρούνται οι προϋποθέσεις που ισχύουν και για την άσκηση του δικαιώματος αντικατάστασης προϊόντος.

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΩ ΣΤΟ bstudio.gr?

Με την εγγραφή σας στο bstudio.gr κερδίζετε χρόνο και απολαμβάνετε τα οφέλη των υπηρεσιών μας:

Μεγαλύτερη ταχύτητα στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας
Πρόσβαση σε αναλυτικό ιστορικό των παραγγελιών σας
Δημιουργία προσωπικής Wish List
Πρόσβαση σε μοναδικές προσφορές
Ενημερώσεις για νέα προϊόντα
Δημιουργία και διαχείριση διαφορετικών διευθύνσεων αποστολής

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΜΕΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΑΠΟ ΤΟ bstudio.gr?

Δεν είναι απαραίτητο να γίνετε μέλος για να αγοράζετε από το bstudio.gr αλλά σας το συνιστούμε για τη δική σας διευκόλυνση. Με αυτόν τον τρόπο δεν θα χρειάζεται να συμπληρώνετε τα στοιχεία σας κάθε φορά που ψωνίζετε από εμάς, ενώ απολαμβάνετε όλα τα παραπάνω προνόμια.

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την εγγραφή είτε με την ολοκλήρωση της αγοράς σας (το σύστημα θα σας καθοδηγήσει αυτόματα να εγγραφείτε ως νέο μέλος), είτε κάνοντας κατευθείαν κλικ στο “Λογαριασμός” στο πάνω μέρος της σελίδας.

Τα στοιχεία που πρέπει να εισάγετε κατά την εγγραφή σας χρησιμοποιούνται μόνο για να διασφαλισθεί η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας, για την αποστολή της παραγγελίας σας.
Τα προσωπικά σας δεδομένα συλλέγονται από την εταιρεία μας αποκλειστικά και μόνο στο πλαίσιο της διενέργειας συναλλαγών με το bstudio.gr και για την ολοκλήρωση των παραγγελιών σας και τη διευκόλυνση των παραδόσεων. Όλα τα προσωπικά σας στοιχεία είναι τα απολύτως απαραίτητα για τη διενέργεια των ως άνω υπηρεσιών και η εγγραφή σας δηλώνει την πλήρη συγκατάθεσή σας. Tα στοιχεία σας διατηρούνται από την εταιρεία μας μόνο για όσο χρόνο είστε εγγεγραμμένος χρήστης του bstudio.gr . Τα προσωπικά σας δεδομένα δεν ανακοινώνονται σε κανέναν τρίτο και διαχειρίζονται αποκλειστικά από την εταιρεία μας για την διευκόλυνση της εξυπηρέτησης σας.

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝ ΞΕΧΑΣΩ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΜΟΥ?

Σε περίπτωση που έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης, δώστε την διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας ώστε να σας αποσταλεί εκ νέου ο κωδικός.

Άμεσα θα λάβετε στο mail σας ένα νέο κωδικό, που θα σας επιτρέψει να μπείτε στο λογαριασμό σας. Μετά την είσοδο στο λογαριασμό σας έχετε τη δυνατότητα να αλλάξετε τον κωδικό που σας εστάλη με ένα νέο διαφορετικό κωδικό, της δικής σας επιλογής.
Σε κάθε περίπτωση, δε χρειάζεται να ανοίξετε νέο λογαριασμό. Ανοίγοντας νέο λογαριασμό θα χάσετε όλο το ιστορικό των προηγούμενων παραγγελιών σας και το σύστημά θα σας αντιμετωπίσει σαν καινούριο πελάτη.

ΠΩΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ?

Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας θα λάβετε αυτόματα ένα e-mail, το οποίο θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία σας καταχωρήθηκε. Το παραπάνω επιβεβαιώνει ότι ολοκληρώσατε σωστά την παραγγελία σας και ότι έχει φθάσει σε εμάς.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ?

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ:

Στόχος μας στο bstudio.gr είναι να σας προσφέρουμε την καλύτερη online εμπειρία, εξασφαλίζοντας την πιο φιλική και άμεση εξυπηρέτηση πριν και μετά την αγορά σας από το κατάστημά μας. Σε περίπτωση που προκύψει οποιαδήποτε απορία ή πρόβλημα θα χαρούμε να το λύσουμε άμεσα. Μπορείτε να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας με τους παρακάτω τρόπους:

Στέλνοντας e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση customerservice@bstudio.gr (απάντηση εντός 24 ωρών, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών)
Καλώντας στο τηλέφωνο: 2102314353 (ώρες λειτουργίας Δευτέρα έως και Παρασκευή μεταξύ 9:00-17:00)
Κάνοντας Like στην ιστοσελίδα μας στο Facebook όπου μπορείτε να μας στείλετε  προσωπικό μήνυμα και να μοιραστείτε μαζί μας την εμπειρία σας από το bstudio.gr.
Είναι πολύ μεγάλη χαρά να επικοινωνούμε με εσάς και να γνωρίζουμε τη γνώμη σας!